Drugi album za fenomenalni švedski garažni rock bend. Posle uspeha prvenca Black City, kada su i skrenuli pažnju na sebe (čuvene su izjave nekih eminentnih američkih rock magazina da je ovo novi Hives), bend je odlučio da ide punom parom napred i napravi album za koji će s pravom moći da se kaže da je za koplje bolji od prvenca. Das Not Compute još nije u prodaji u momentu dok čitate ovaj fanzin, ali verovatno možete na zvaničnom sajtu etikete da skinete neki mp3. Zvuk benda je znatno slobodniji; momci se ne libe da eksperimentišu. Gitare gruvaju, pesme su atmosferične, zvuk je znatno popunjeniji. Pesme su različite među sobom i kreću se od gruvajućih gitara koje u potpunosti zauzimaju čitav zvučni prostor, do minimalističkih pesama samo sa klavijaturom i vokalom. Album je snimljen u čuvenom švedskom studiju Grammofon u Gothenburgu, a za produkciju su zaslužni Kalle Gustavsson i Don Ahlsterberg, poznatiji po radu sa isto tako uspešnim garažnim bendom International Noise Conspiracy. Das Not Compute vuče uticaje i iz roka i iz panka, i to podjednako. Od britanskog psihodeličnog popa, do vašingtonskog panka. Tekstualno, bend uglavnom govori o preispitivanju samog sebe, što kroz odricanje od materijalizma, što kroz kritiku okoline. Mislim da je bend izuzetno sazreo i da će ovim albumom rušiti sve pred sobom. Nemojte se čuditi ako ovaj bend budete gledali kao sledeću veliku stvar iz Švedske.
Burning Heart Records
* Recenzija originalno objavljena u Get on the Stage #10, aprila 2004.