Ovo je neki pop pank projekat Džeremija i Maksa iz Bigwig, pa možete pretpostaviti o čemu se radi. Po mom mišljenju reč je o miksu Bigwig i na primer Midtown, samo malo brže. Kada sam prvi put čuo album bio mi je sranje, jer sam, videvši da u press materijalu piše melodični hardcore, očekivao nešto žestoko i agresivno. Near Miss nema blage veze sa hardkorom, što je dokaz da su majmuni koji pišu press materijale zalutali. Oni koji vole Bigwig, sasvim sigurno će naći sebe i sa ovim bendom. Near Miss je pop varijanta Bigwiga, gitare su praktično iste, vokal takođe, produkcija malo mutnija, a same pesme sporije. Album počinje sa veoma brzom This Bridge, koja ima brze rifove, agresivan vokal i sjajnu bas liniju. Nasuprot njoj stoji druga Walk Away u nekom srednjem polu emo ritmu. Answers kao da je skinuta sa nekog Ataris ili Useless I.D. albuma, a onda ponovo manijakalno brzi rifovi u Separated. Tekstovi nisu ništa posebno, ali nisam ni očekivao ništa specijalno znajući za tekstove Bigwiga. Omot je urađen u vektorima sa fotkom iz Drugog svetskog rata. Teško da mogu reći da je ovo originalno, zato što previše podseća na Bigwig koji želi da bude deo emo društva. Malo mi je ideja trula, jer je Bigwig jedan od retkih dobrih bendova na Fearless Records, gde su svi novi emo bendovi potpuno isti među sobom. Ukoliko volite Bigwig ovo ne bi bilo loše da se čuje, dok ostali mogu ’ladno da nađu nešto zanimljivije.
Fearless Records: 13772, Goldenwest St. #545, USA.
* Recenzija originalno objavljena u Get on the Stage #9, maja 2003.